Systemy CMS i CRM

Dzięki wypracowanemu doświadczeniu stworzyliśmy metodologię tworzenia własnych systemów CMS i CRM.
Zazwyczaj nie korzystamy z żadnych gotowych rozwiązań dostosowując panel zarządzania treścią do potrzeb użytkownika, ale jeśli życzenie Klienta jest inne nie ma z tym żadnego problemu, ponieważ posiadamy również doświadczenie z systemami CRM i CMS innych producentów.
Dlatego jesteśmy w stanie wykonać nawet najbardziej skomplikowane zlecenia związane z naprawą i dostosowaniem tychże rozwiązań.


 

Content Management System

W serwisach informacyjnych jedną z najważniejszych rzeczy jest prezentacja aktualnych i wyczerpujących informacji o firmie, dlatego niezwykle ważna jest możliwość ich szybkiej modyfikacji.
Do tego celu służy oprogramowanie wspierające publikację informacji w internecie.

Tworzone przez nas rozwiązanie pozwala na efektywne zarządzanie treścią stron i serwisów WWW oraz eliminuje przeszkody związane z koniecznością jej częstej modyfikacji.

Korzyści wynikające z użytkowania naszych systemów CMS

  • pełna kontrola nad treścią serwisu
  • natychmiastowy czas publikacji informacji
  • duża wydajność i łatwość obsługi
  • możliwość wdrażania dodatkowych modułów
  • bezpieczeństwo danych
  • mniejsze koszty związanych z aktualizacją informacji
  • łatwa i intuicyjna edycja zawartości serwisu
  • eliminacja konieczności zakupu drogiego oprogramowania
  • brak konieczności zatrudniania informatyków
  • całkowite uniezależnienie się od projektanta serwisu
  • możliwość wprowadzania informacji długo przed ich publikacją oraz automatyczne usuwanie nieaktualnych
  • brak konieczności znajomości jakiegokolwiek języka programowania
  • idealne dostosowanie oprogramowania do potrzeb Klienta

 

Customer Relationship Management

Kluczowe wartości w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa to stały kontakt i zadowolenie klienta.
Oprogramowanie CRM to system informatyczny, który pośredniczy w kontaktach między przedsiębiorstwem a jego klientami, pomagając zbudować więź z firmą oraz lojalność wobec marki.

Nasze systemy CRM zostały wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań, które pozwalają sprawnie gromadzić oraz zarządzać krążącą informacją.

Korzyści z wprowadzenia CRM w firmie

  • polepszenie wizerunku firmy w oczach klientów
  • usprawnienie obsługi, a w konsekwencji utrzymanie stałych klientów
  • stworzenie centralnej bazy informacji o klientach w firmie
  • zwiększenie ich efektywności pracy pracowników
  • szybszy czasu obsługi klientów
  • wydajniejszy przepływ informacji
  • wprowadzenie indywidualizacji w sposobie obsługi klienta
  • szybsze reagowanie na zmiany rynkowe